Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho, ktorým sú Darex s.r.o, so sídlom: Galanta, Z. Kodálya 790/12, 92400, prevádzka: DT Parfémy , OC Galaxia, Galanta, Hlavná 929/6, 92400, IČO: 34 096 981, IČ DPH: SK2021215889, DIČ: 2021215889 zapísané v Obchodnom registri SR, Vložka číslo 59/T Okresného súdu Trnava, dňa 17.02.1994 (ďalej len "predávajúci") pri uzatváraní kúpnych zmlúv prostredníctvom internetu, cez e-shop umiestnený na internetovej stránke www.dtparfemy.sk Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia Trnava

Pekárska 23
917 01 Trnava
e-mail: tt@soi.sk

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailovej správy kupujúceho zaslaného predávajúcemu alebo vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke predávajúceho.

2. Definície

E-Shop: je internetový obchod umiestnený na internetovej stránke www.dtparfemy.sk umožňujúci nakupovanie tovaru na uvedenej stránke
Kupujúci: je fyzická alebo právnická osoba spôsobilá na právne úkony, ktorá prejavila záujem nakupovať cez E-Shop a uzavrieť s ʹʹpredávajúcimʹʹ kúpnu zmluvu. Je to osoba ktorá za účelom nákupu riadne vyplnila cez E-shop záväznú objednávku a doručila ju ʹʹpredávajúcemuʹʹ.
Predávajúci: je ním prevádzkovateľ Darex s.r.o., IČO: 34096981
Registrácia: jedná sa o vyplnenie elektronického formulára obsahujúceho polia pre vyplnenie aj osobných údajov kupujúceho. Údaje označené hviezdičkou sú povinné pre úspešnú registráciu.
Objednávkový formulár: je elektronický formulár obsahujúci osobné údaje kupujúceho, označenie objednaného tovaru a jeho cenu, miesto a spôsob dodania tovaru a cenu za doručenie tovaru.

Aktuálna ponuka: je ponuka tovaru zverejnená na stránke www.dtparfemy.sk
Zmeny v aktuálnej ponuke budú zverejnené na danej stránke.

3. Uzatváranie kúpnych zmlúv:

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim prostredníctvom E-Shopu www.dtparfemy.sk, prípadne na adresu jeho prevádzky, prostredníctvom elektronickej komunikácie formou emailu.

4. Objednávka a popis tovaru:

Objednávka sa považuje za záväznú ako pre objednávateľa tak i pre dodávateľa. Objednávateľ objednávkou prehlasuje, že si tovar záväzne objednáva u dodávateľa, dodávateľ tiež berie objednávku za záväznú. Objednávateľ má právo až do momentu vyexpedovania objednávky na jej bezplatné stornovanie.
Dodávateľ sa pokúsi vyvinúť všetko svoje úsilie, aby dodal objednaný tovar v čas a v plnej miere objednávky. Vyhradzuje si však právo na stornovanie objednávky ktorá sa objaví duplicitne, prípadne objednávku zákazníka, ktorý v minulosti odmietol prevzatie balíka, s úmyslom poškodiť dodávateľa alebo keď sa jedná o systémovú chybu.
Obrázky uvedené na stránke E-Shopu sú ilustračné.

5. Spôsob objednania:

Prevádzka zákazníckej linky je PO-PIA od 9:00 do 18:00 hod, SOBOTA 9:00-12:00
Objednať tovar je možné nasledujúcimi spôsobmi:

  1. Cez našu webovú stránku NONSTOP www.dtparfemy.sk
  2. Telefonicky na : 0907 043 818 je nutné potvrdiť e-mailom na info@dtparfemy.sk

6. Význam skratiek:

EDT - Toaletná voda
EDP - Parfémovaná voda
EDC - Kolínska voda
TESTERY - jedná sa o úplne zhodný výrobok so štandardným parfumom, ale v neštandardnom balení (zvyčajne v kartónovej škatuli alebo úplne bez krabice, často tiež bez ozdobného vrchnáku rozprašovača). Práve vďaka absencii štandardného obalu sú ponúkané za výhodnejšiu cenu.
SET - darčekový set, ktorý obsahuje okrem parfému alebo toaletnej vody sprchový gél alebo telové mlieko vždy je informovaný spotrebiteľ o obsahu setu.
DEO - Deodorant v sprayi
STICK, DST - Tuhý deodorant
SHOWER GEL, SG, Sprchový gél danej vône
BODY LOTION, BL, Telové mlieko danej vône

7. Cena tovaru

Cena za objednaný tovar je uvedená v aktuálnej ponuke, v objednávke, ako aj v potvrdení objednávky. Cena vždy zahŕňa DPH a je stanovená v mene Euro.

Kúpna cena tovaru nezahŕňa náklady na prepravu tovaru. Náklady budú kupujúcemu účtované osobitne podľa spôsobu prepravy tovaru do miesta dodania, ktorý si kupujúci zvolil.

Po uzavretí Kúpnej zmluvy sa kupujúci zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu dodávateľovi. Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu je splnený momentom pripísania kúpnej ceny na účet dodávateľa alebo odovzdaním kúpnej ceny kuriérovi alebo Slovenskej pošte.

8. Dodacia lehota

Dodávateľ upozorňuje, že nie všetok tovar je možné hneď vyexpedovať.
Niektoré parfémy nie sú skladom, sú na objednávku! Vtom prípade bude zákazník upozornený na dátum dodania!
Dodávateľ si vyhradzuje právo bez predošlého upozornenia stiahnuť tovar z ponuky, aj keď na uvedený tovar prijal objednávku.

Objednávky vybavujeme, podľa prichádzajúceho poradia. Po oznámení uloženia zásielky na pošte sa ju snažte, prosím, čo najskôr vyzdvihnúť. Odoslanie zásielky oznamujeme odoberateľovi telefonicky resp. prostredníctvom mailu alebo sms.

9. Dodanie tovaru

Nami dodávaný tovar dôkladne zabalený zasielame na poštu alebo kuriérom.
K hodnote objednaného tovaru odoberateľovi účtujeme prepravné a balné.
Vybavením objednávky sa rozumie príprava zásielky (zabalenie a vystavenie predajných dokladov) a jej postúpenie do prepravy (Slovenská pošta, DHL, GLS,).

Vybavenie prebieha okamžite po prijatí objednávky, zvyčajne v deň objednania, maximálna doba na vybavenie objednávky je stanovená na 3-10 pracovných dní od uskutočnenia objednávky.

V prípade, že by uvedený termín nebolo možné dodržať, informujeme zákazníka telefonicky alebo emailom okamžite po zistení tejto skutočnosti a dohodneme nasledujúci postup vrátane nového termínu dodania tovaru.

O každom vybavení objednávky a jej odovzdaní na prepravu budete informovaní emailom alebo SMS, kde sa dozviete, kedy môžete objednávku očakávať.

10. Cenník na prepravu:

1. Osobný odber , manipulačný poplatok (v Galante alebo v Seredi)
(odber v predajni DT Parfémy, OC Galaxia , Hlavná 929/6, Galanta, 92401 alebo podľa dohody DT Parfémy, Nám. Slobody 1196/19, Sereď, 92601)
2,99 € s DPH
2. Dobierka doručovaná s DHL (kuriér) na adresu
3,70 € s DPH
3. Platba vopred na účet doručovaná s DHL (kuriér) na adresu
3,50 € s DPH
4. Dobierka doručovaná Slovenskou Poštou (na poštu)
3,90 € s DPH
5. Platba vopred  na účet,  doručovaná Slovenskou Poštou (na poštu)
3,60 € s DPH
6. Dobierka doručovaná s GLS (kuriér) na adresu
4,90 € s DPH
7. Platba vopred na účet doručovaná s GLS (kuriér) na adresu
3,90 € s DPH

Osobný ober objednávok je možný až po potvrdení od nás, t.j. buď mailom alebo telefonicky, na adrese DT Parfémy , OC Galaxia , Hlavná 929/6, Galanta 92400 tel.č. : 0907 043 818 alebo v Seredi na adrese: Nám. Slobody 1196/19, Sereď, 92601, tel.č: 0918 863 394.
Je potrebné sa vopred ohlásiť a dohodnúť si termín nakoľko objednávku musíme pripraviť. Ďakujeme za pochopenie.

DO ZAHRANIČIA POSIELAME IBA NA ZÁKLADE DOHODY MEDZI SPOTREBITEĽOM A DODÁVATEĽOM a platba je možná iba vopred na účet až po vystavení faktúry!

Parfém, resp. toaletná voda alebo iný drogistický tovar je zabalený v kartónovej škatuli s daňovým dokladom, každý tovar je ešte zvlášť zabalený do bublinkovej fólie aby nedošlo k poškodeniu.

Objednávateľ sa zaväzuje, že balenie s tovarom otvorí bezodkladne po prijatí tovaru na pošte, prípadne u kuriéra. Objednávateľ sa zaväzuje, že po prijatí oznámenia o odoslaní objednávky, prípadne po zanechaní odkazu dopravcom prevezme tovar od dopravcu bezodkladne a v čo najkratšom čase.

POZOR!
AK Vás poštár nezastihne na uvedenej adrese, tak dobierka alebo list 1.triedy doručovaná Slovenskou Poštou bude zásielka uložená na pošte a do schránky Vám bude vložená informácia o uložení zásielky /žltý lístoček/.

V prípade zisteného poškodenia či neúplnosti zásielky je potrebné na mieste spísať likvidačný zápis o charaktere a rozsahu vzniknutej škody alebo o súpise tovaru, ktorý v zásielke chýba, alebo vzhľadom na povahu poškodenia zásielku odmietnuť prevziať a vrátiť späť našej spoločnosti s uvedením dôvodu na prepravnom liste dopravcu

11. Záruky a reklamácie

V zmysle § 3 ods.1.) zákona č. 250/2007 Z. z. má zákazník právo na reklamáciu, pokiaľ nami dodaný tovar nespĺňa deklarované parametre, úplnosť zásielky nezodpovedá potvrdenej objednávke alebo je dodaný tovar zamenený.
Zákazník je povinný reklamáciu podať písomne a to buď formou listu na adresy dodávateľa, alebo formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ nezodpovedá za nedoručenie emailovej správy do schránky prevádzkovateľa, prípadne za stratu reklamácie prostredníctvom pošty, t.j. nedoručenie obyčajnej poštovej obálky. Príjem emailovej reklamácie dodávateľ potvrdí písomne formou emailu.
Zákazník je povinný pri uplatnení reklamácie postupovať nasledovne v zmysle § 34 a násl. Zákona č. 40/1964 Z.z. a preto je povinný pri reklamácii postupovať nasledovne:

  1. Zaslať fotokópiu faktúry
  2. Uviesť názov reklamovanej toaletnej vody, parfému alebo produktu,
  3. Počet reklamovaných parfémov, toaletnej vody alebo produktu
  4. Dôvod reklamácie
  5. Dátum
  6. Podpis
  7. Telefonický kontakt

V prípade, že nebola dodaná fakturovaná položka, vyhradzujeme si právo na naše náklady doposlať chýbajúci parfém v čo najkratšom čase. V prípade jej vypredania, so súhlasom zákazníka bude položka zaslaná dodatočne, prípadne sa výška kúpnej ceny chýbajúceho tovaru pripíše zákazníkovi na jeho bankový účet.
V prípade, že dôjde k poškodeniu tovaru, posudzuje sa každá reklamácia jednotlivo, t.j. skúma sa ako došlo k poškodeniu a objednávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť dodávateľovi pri zisťovaní skutočností podstatných pre posúdenie reklamácie. Preto aj poškodený tovar nevyhadzujte !
V prípade, že zákazník požaduje vrátenie peňazí za poškodený tovar, prípadne jemu nevyhovujúci tovar, je povinný reklamovaný tovar na svoje náklady vrátiť na adresu prevádzkarne dodávateľa. V prípade, že odmietne objednávateľ uvedený tovar vrátiť, reklamácia sa považuje za neopodstatnenú.

Dodávateľ je povinný o reklamácii rozhodnúť bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie. O forme vybavenia reklamácie rozhoduje vždy dodávateľ mimo vyslovene zákonom stanovených podmienok. Snahou dodávateľa je, aby reklamácia bola vybavená čo najskôr a k spokojnosti zákazníka, avšak každá reklamácia je posudzovaná individuálne.
Dodávateľ nezodpovedá za vady na tovare spôsobené:

  • mechanickým poškodením.
  • neodvratnou udalosťou, živelnou pohromou (mráz, sucho, povodne), alebo zásahom „Vyššej moci“
  • nesprávnym zaobchádzaním v rozpore s návodom na použitie.

Ostatné práva a povinnosti neupravené v reklamačnom poriadku sa riadia príslušnými právnymi predpismi v zmysle zákonov SR.
Nezasielajte nám zásielky s reklamovaným tovarom na dobierku, z technických dôvodov ich nemôžeme prijať.

V zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov ste povinní prijať od zákazníka (spotrebiteľa) tovar, na ktorý si uplatní odstúpenie od zmluvy vrámci 14 dňovej zákonnej lehoty a ste mu povinní vrátiť zaň peniaze.

V zmysle § 7 ods. 6 písm. zákona spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Pokiaľ dôjde k porušeniu ochranného obalu pri tovare ako sú rôzne druhy kozmetiky, či parfémy, takýto druh tovaru nie je vhodné vrátiť práve z dôvodu ochrany zdravia a hygienických dôvodov, keď tento potom podlieha rýchlejšej skaze a tiež tu potom nie je možné dodržať termín spotreby.

12. Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 3 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“), v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy , bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

V zmysle § 7 ods. 6 písm. zákona spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. Pokiľ dôjde k porušeniu ochranného obalu pri tovare ako sú rôzne druhy kozmetiky, či parfémy, takýto druh tovaru nie je vhodné vrátiť práve z dôvodu ochrany zdravia a hygienických dôvodov, keď tento potom podlieha rýchlejšej skaze a tiež tu potom nie je možné dodržať termín spotreby.

 Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok:
Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete v obchodných podmienkách a zašlite ho elektronicky, alebo poštou na naše kontaktné adresy, resp. môžete mailom.

tovar a príslušenstvo musia byť nepoškodené
tovar musí byť kompletný
zašlite spolu s tovarom aj doklad o kúpe (faktúra) a číslo Vášho účtu, na ktorý má byť prevedená platba.

Tovar je potrebné doručiť kompletný (s pôvodným obalom, nepoškodený a nevykazujúci známky používania) spolu s dokladom (jeho kópiou) dokazujúcim kúpu tovaru u predávajúceho.

DT Parfémy,
OC Galaxia
Hlavná 929/6,
92401 Galanta


Tovar vo vlastnom záujme pošlite doporučene a poistený, prípadne vracajte osobne nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Doporučene neznamená na dobierku - tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
Podľa § 9 ods. 1 a § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o Ochrane spotrebiteľa a pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku bude spotrebiteľovi do 14 dní od dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátené všetky platby , ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu.
Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci, alebo ním určená osoba prevezme všetky časti zaslaného tovaru.

13. Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@dtparfemy.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

14. Ochrana osobných údajov

Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje kupujúceho výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní kupujúceho v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje kupujúceho nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).

Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje kupujúceho v tomto rozsahu:
ak je kupujúci fyzickou osobou oznámi dodávateľovi krstné meno, priezvisko, e-mailovú adresu, názov firmy, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo; ak je kupujúci právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi dodávateľovi svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby dodávateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti dodávateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje dodávateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania dodávateľovi a údaje budú následne vymazané.
Predávajúci môže v osobitných prípadoch použiť tieto informácie na kontaktovanie zákazníka pri získavaní spätnej väzby od kupujúceho o spokojnosti využívaných služieb.
Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke www.dtparfemy.sk

Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených dodávateľom. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené ani poskytnuté tretej strane.
Internetový obchod www.dtparfemy.sk si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.
Uvedením a poskytnutím osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska a telefonický kontakt udeľuje kupujúci predávajúcemu súhlas na spracovanie jeho osobných údajov pre účely akceptácie a vybavenia objednávky, vyúčtovania kúpnej ceny za tovar a pre reklamné a propagačné účely predávajúceho (zasielanie reklamných ponúk Zákazníkovi).

Kupujúci má právo na likvidáciu svojich údajov, žiadosť je potrebné zaslať písomne na adresu prevádzkovateľa. Ďalej má právo nedostávať reklamné emaily prevádzkovateľa, právo odmietnuť je možné písomne na adrese prevádzkovateľa, prípadne v informačnom emaile, kde je možnosť odhlásiť sa z prijímania týchto správ. Predávajúci vyhlasuje, že osobné údaje kupujúceho budú použité v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Kupujúci zodpovedá za správnosť, pravdivosť, aktuálnosť a úplnosť poskytnutých osobných údajov. Práva kupujúceho ako dotknutej osoby sú uvedené v zákone č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Tento súhlas na spracovanie osobných údajov poskytujete na dobu neurčitú, pričom ste oprávnený tento súhlas kedykoľvek písomne odvolať na adrese dodávateľa a spracovateľa osobných údajov.
Kupujúci potvrdením objednávky tovaru potvrdzuje, že bol predávajúcim oboznámený s podmienkami spracúvania osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhu príjemcov:
Slovenská Pošta a.s. , IČO: 36631124,
GLS s.r.o IČO: 36624942,
DHL. spol. s.r.o, IČO 47927682

Služby poskytované v rámci nášho internetového obchodu, na ktoré sa podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok vyžaduje súhlas dotknutej osoby, nie sú priamo určené osobám mladších ako 16 rokov.
Obchodné podmienky platia od 26.6.2017

Číslo účtu:
IBAN: SK8102000000001767973451
BIC: SUBASKBX

info@dtparfemy.sk www.dtparfemy.sk

Zodpovedný vedúci: Tichomír Darázs
Tel. kontakt predajňa: +421 (0) 907 043 818


Formulár - odstúpenie od zmluvy (PDF)
Formulár - reklamačný protokol (PDF)